سنگربان کاستاریکایی رئال مادرید تاکید کرد که به دنبال جدایی از این تیم نیست و با هر دروازبانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خواهد جنگید.

به گزارش ایسنا، با توجه به احتمال پیوستن داوید دخیا به رئال مادرید انتظار می رفت که کیلرو ناواس سنگربان کاستاریکایی کهکشانیها به دنبال جدایی از این تیم باشد اما او تاکید کرد که در رئال مادرید باقی خواهد ماند و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم با کاسیاس و دخیا خواهد جنگید.

او گفت: الان کمی آسیب دیده هستم. امیدوارم که هر چه زودتر به شرایط بازی برسم. تصمیمی برای جدایی از رئال مادرید ندارم. می خواهم در این تیم باقی بمانم. می خواهم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال مادرید بجنگم.

او درباره دخیا گفت: دخیا نشان داد که دروازبان بزرگی است. او فصل بسیار خوبی را با منچستر یونایتد پشت سر گذاشت. بدون شک احترام زیادی به دخیا می‌گذارم. او شایسته ستایش است. با این حال باید بگویم که من آرام هستم و دلیلی برای نگرانی و استرس نمی‌بینم. می‌خواهم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با دخیا در صورت پیوستن به رئال و کاسیاس در صورت ماندن بجنگم. بدون شک از قرار گرفتن خودم در ترکیب اصلی دفاع خواهم کرد.

آرسنال از باشگاه هایی بود که علاقه خود را برای جذب سنگربان رئال مادرید اعلام کرد، اما با توجه به پیوستن پتر چک به این تیم دیگر شانسی برای انتقال این دروازه‌بان کاستاریکایی به آرسنال وجود ندارد.

سنگربان کاستاریکایی رئال مادرید در پایان سخنان خود به ستایش از راموس پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این مدافع سرشناس در رئال باقی بماند. او گفت: راموس بازیکنی بسیار مهم و تاثیر گذار برای رئال مادرید است. امیدوارم که او در تیم ما باقی بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.