کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از شکست تیمش برابر شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا به عنوان یکی از دردناک‌ترین خاطرات دوران بازیگری‌اش یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی با ارسال پیامی برای هوادارانش، ضمن تشکر از آنها شکست آلبی‌سلسته در فینال کوپا آمه‌ریکای سال ۲۰۱۵ را به عنوان یکی از تلخ‌ترین اتفاقات در دوران بازیگری خود توصیف کرد.

مسی برای چندمین بار در تورنمنت‌های فوتبال ملی و برای دومین سال متوالی در فینال یک رویداد بزرگ (پس از ناکامی در فینال جام جهانی ۲۰۱۴) نتوانست به آلبی‌سلسته برای کسب عنوان قهرمانی کمک کند تا انتظار آرژانتینی‌ها برای کسب یک جام همچنان ادامه داشته باشد.

مسی در این پیام اینترنتی که آن را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی قرار داده، آورده است: در فوتبال هیچ چیزی دردناک‌تر از باختن در یک فینال نیست، اما من نمی‌خواهم بدون تشکر از همه شما هواداران، شما که همیشه حامی ما بودید و در لحظات سخت نیز به حمایت‌تان از ما ادامه دادید، همه چیز را فراموش کنم.

گزارش‌های تأیید نشده در اسپانیا حاکی از آن است که مسی در پایان بازی فینال کوپا آمه‌ریکا زمانی که به عنوان برترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، حاضر به دریافت جایزه خود نشده است. تلخی خاطره شکست در فینال کوپا آمه‌ریکا برای مهاجم ۲۸ ساله بارسلونا با حمله برخی از تماشاگران به اعضای خانواده‌اش که در ورزشگاه حضور داشتند دو چندان شد، ضمن اینکه گروهی از رسانه‌های آرژانتینی، سهم مسی را در ناکامی‌های اخیر آلبی‌سلسته زیاد می‌دانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.