بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال تهران پس از حضور در تمرین این تیم از سوی بازیکنان به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز دوشنبه یک بازی درون تیمی را در زمین شماره ۲ آزادی برگزار کرد. این بازی که با برتری ۲ بر یک تیم عمران‌زاده مقابل تیم طالب‌لو به پایان رسید، حاشیه‌هایی در پی داشت که آنها را در زیر می‌خوانید:

* خسرو حیدری که روز گذشته با استقلال با توافق نهایی رسید، به زمین شماره ۲ آمد و هنگام حضور در رختکن بازیکنان به گرمی از او استقبال کرده و با او خوش و بش کردند.

* برخی از بازیکنان قدیمی سراغ دوست صمیمی‌اش امید ابراهیمی را می‌گرفتند که قرار بود او هم امروز در تمرین حضور پیدا کند اما با اجازه کادر فنی از فردا در کردان تمریناتش را در کنار سایر بازیکنان آغاز خواهد کرد.

* حدود ۵۰ تماشاگر در زمین شماره ۲ حاضر بودند و شاهد فوتبال درون تیمی بازیکنان استقلال بودند.

* سیدمهدی رحمتی در کنار زمین و زیر نظر حسین تراب پور تمرینات ویژه ای را انجام داد.

* خسرو حیدری که به علت نداشتن قرارداد با استقلال در تمرین‌های روز گذشته استقلال حضور نداشت، امروز به طور انفرادی زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کرد. رحمتی هم حدود ۲۰ دقیقه دور زمین دوید و سپس تمریناتش را با حسین تراب پور آغاز کرد.

* پرویز مظلومی و مجید صالح به دقت فوتبال درون تیمی را زیر نظر داشتند و فرزاد مجیدی در طول بازی برخی نکات را نت برداری می کرد.

* هواداران امیدوارند که در این بازی ۱۰ روزه مظلومی بتواند بازیکنان را از لحاظ بدنی و تاکتیکی به شرایط بازی برساند.

* حنیف عمران‌زاده در طول بازی نقش کاپیتان را بازی می‌ کرد و مرتب با همبازی‌هایش که نارنجی‌پوش بودند، صحبت می‌کرد و هر از گاهی نیز بر سر آنها فریاد می‌زد تا دچار اشتباه نشوند.

* وحید طالب‌لو دروازه بازی تیم نارنجی و حجت صدیقی دروازه‌بان تیم سبزپوش بود. مهدی رحمتی نیز دیگر گلر استقلال شاهد بازی دیگر دروازه‌بان‌ها بود.

* تنی چند نیز از بازیکنان جوان نیز در این بازی حضور داشتند و تلاش می‌کردند تا با بازی خوبی که از خود ارائه می‌دهند حضور خود را در استقلال به مظلومی دیکته کنند.

* داوری این بازی به عهده محمد نوازی بود که سعی می‌کرد در طول بازی اشتباه نکرده و با وسواس زیادی سوت بزند تا باعث اعتراض بازیکنان نشود.

* بازیکنان استقلال پس از پایان این دیدار به منازل خود رفته و صبح فردا باید به کردان کرج رفته تا اردوی ۱۰ روزه خود را آغاز کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.