مالک و رئیس باشگاه اینترمیلان در گفت‌وگویی اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا عملکردی درخشان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اریک توهیر، مالک و رئیس باشگاه اینترمیلان ایتالیا در گفت‌وگویی راجع به برنامه‌های باشگاهش، اشاره کرد که با تمام توان در راستای محقق کردن برنامه‌های گروه مدیریت خواهد کوشید.

وی در این زمینه گفت: برای نخستین بار، برنامه سازی را در باشگاه با حضور تمام اعضاء هیئت مدیران صورت دادیم که این گام بزرگی در اتحاد نفرات تصمیم گیر و اجرایی تلقی می‌شود.

توهیر که مسلمان است افزود: زانتی به عنوان نایب رئیس مجموعه انگیزه‌های فراوانی را از خود نشان داده است. او اعتقاد دارد که مراحل آماده سازی باید از هفته آینده و بدون تعطیلی برگزار شود. وی فهرستی از بازیکنان را در هفته‌های پیش به من داد و البته به او گفتم که برای حضوری توام با قهرمانی در فصل آینده، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

او در انتها تصریح کرد: هواداران باشگاه در سر تا سر جهان از کسب رتبه هشتمی ما در فصل اخیر راضی نیستند، آن‌ها خواهان بازگشت تیم به دوران قدرتش هستند که البته به آن‌ها حق می‌دهم، زیرا ما تمام امکانات لازم برای کسب قهرمانی را داریم. تنها یک نیاز حس می‌شود و آن هم اجرایی کردن برنامه‌ها!

تیم فوتبال اینترمیلان تنها تیمی است که تا به حال همواره در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا حاضر بوده و هرگز به دسته‌های پایین‌تر سقوط نکرده است.

اریک توهیر که اکنون ۴۵ سال دارد، از دو سال پیش مالکیت اینترمیلان را در اختیار دارد. او تخصص در مدیریت دارد و همچنین مالک دی‌.‌سی‌.یونایتد آمریکا و پرسیب باندینگ اندونزی نیز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.