سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران گفت: نحوه بازی تیم‌های شرق آسیا با ما فرق دارد و به همین دلیل بازی با تایلند برایمان یک زنگ خطر بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کره جنوبی، پیمان اکبری بعد از پایان دیدار تیم والیبال دانشجویان ایران مقابل تایلند اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم تبربک می‌گویم چون این پیروزی حکم صعود ما را امضا کرد. از روز اول می‌دانستیم تایلند تیم خطرناکی است و بازی‌هایش با ایران همیشه نزدیک بوده است.

وی تاکید کرد: نحوه بازی تیم‌های شرق آسیا با ما متفاوت است و این یک زنگ خطر برای ما بود. تایلندی‌ها دریافت‌های خوبی برابر سرویس‌های ما داشتند. قدرت ایران در سرویس زدن است و زمانیکه تیمی سرویس‌ها را دریافت کند هر حرکتی را برای حمله طراحی می کند.

سرمربی تیم والیبال دانشجویان در خصوص تیم روسیه هم گفت: درست است روسیه در لیگ جهانی ناکام بود اما همیشه در رده های بزرگسالان امید جوانان و نوجوانان قهرمان جهان است. این تیم در بازی های اروپایی باکو سوم شد و میانگین قدی بالایی دارد اما این باعث نمی شود که عثب نشینی کنیم و اگر خوب کار کنیم توان شکست آنها را داریم.

تیم والیبال دانشجویان ایران امروز دوشنبه در سومین دیدار خود در مسابقات والیبال دانشجویان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم تایلند به برتری برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.