سرمربی جدید دورتموند به حریفان این تیم هشدار داد که ورزشگاه ۸۰ هزاری نفری وستفالن بار دیگر همانند یک دژ مستحکم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال دروتموند شب گذشته (شنبه) در  دیداری تدارکاتی موفق شد با نتیجه ۱۷ بر صفر از سد تیم ستارگان المپیک آلمان بگذرد، تیمی که متشکل از دروازه‌بان هندبال، ستاره والیبال ساحلی و دیگر ستاره‌های المپیکی آلمان بود. در جریان این بازی برخی هواداران دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک اقدام به هو کردن ایلکای گوندوگان کردند، بازیکنی که پس از کش‌و قوس‌های فراوان سرانجام قرارداد خود را با زردپوشان وستفالن به مدت دو فصل و تا سال ۲۰۱۷ تمدید کرد.

توماس توخل در دفاع از هافبک ۲۴ ساله تیمش که از سوی برخی هواداران مورد بی‌مهری قرار گرفت، به خبرنگاران گفت: خوشحالم که گوندوگان در دورتموند است، او یکی از بازیکنانی بود که دوست داشتم در تیم حفظ شود. فکر می‌کنم این اظهارنظرم هم در پاسخ به توهین آن عده معدودی از تماشاگران به ایلکای، کافی باشد.

دورتموند که فصل گذشته بوندس‌لیگا را با یورگن کلوپ در مکان هفتم به پایان برد، تاکنون دو برد با توماس توخل تجربه کرده است که نخستین آن، پیروزی ۵ بر صفر زردپوشان مقابل تیم دسته سومی رِده بود.

سرمربی ۴۱ ساله دورتموند در ادامه عنوان کرد: می‌خواهیم ورزشگاه‌مان را بار دیگر تبدیل به یک دژی مستحکم کنیم. حریفان‌مان در وستفالن به دردسر خواهند افتاد.

وی همچنین در خصوص مهاجم ایتالیایی تیمش اظهار کرد: نمی‌دانم که چیرو ایموبیله در فصل پیش‌رو در چه پستی بازی خواهد کرد. به هر حال این بسته به او و توانایی‌هایش دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.