مالک پیشین باشگاه میلان ایتالیا به تمجید از سرمربی جدید این تیم پرداخت.

به گزارش ایسنا، باشگاه میلان به تازگی سینیشا میهایلوویچ را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده است و پس از آن که بی تائچابول تایلندی نیز ۴۸ درصد از سهام این باشگاه را از سیلویو برلوسکنی خرید، بازیکنان زیادی در اروپا نامشان در ارتباط با این تیم شنیده می‌شود.

بازیکنی که از مدتی پیش مورد توجه سران باشگاه میلان قرار گرفته است و گمانه‌زنی‌هایی هم در مورد بازگشت وی به سن‌سیرو منتشر شده، زلاتان ابراهیموویچ سوئدی است که در حال حاضر در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه توپ می‌زند.

برلوسکنی در گفت‌وگویی تاکید کرده است علاقه زیادی برای بازگرداندن زلاتان به سن‌سیرو دارد. نخست‌وزیر پیشین ایتالیا در این مورد گفت: می‌دانم که هواداران باز هم دوست دارند او را با پیراهن دیاوولو ببینند. من هم خیلی دوست دارم زلاتان به میلان بازگردد.

روسونری که فصل گذشته تحت هدایت فیلیپو اینزاگی قرار داشت، در پایان رقابت‌های سری A ایتالیا به رتبه‌ای بهتر از دهم نرسید. آنها در فصل پیش رو تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند بار دیگر خودشان را به روزهای اوج بازگردانند و بتوانند دو فصل دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنند. از همین رو اینزاگی به خاطر نتیجه‌های ضعیفی که گرفت اخراج شد تا میهایلوویچ که چند سالی است در کسوت مربیگری روی نیمکت تیم‌های مختلف نتیجه‌های خوبی گرفته است، هدایت میلان را به دست بگیرد.

میهایلوویچ که در دوران فوتبالش در تیم‌های اینتر و لاتزیو بازی کرده است، مربیگری در تیم‌های فیورنتینا، سمپدوریا و کاتانیا را نیز در کارنامه‌اش دارد. برلوسکنی در مورد انتخاب میهایلوویچ به عنوان سرمربی جدید میلان گفت: سینیشا یک مربی بسیار باهوش و فوق‌العاده جدی است. فکر کردم او می‌تواند مربی بسیار خوبی برای پروژه جدید ما در میلان باشد. از نخستین کارهایی که او در میلان انجام داده، مشخص است که برنامه‌های خوبی دارد و دوست دارد این تیم موفق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.