تنیسور فرانسوی با شکست از کارلوویچ کروات از رقابت‌های تنیس ویمبلدون حذف شد.

به گزارش ایسنا، روز ششم تنیس ویمبلدون با حذف سونگای فرانسوی و صعود فدرر به مرحله بعد همراه بود.

در ادامه رقابت‌های تنیس ویمبلدون ۲۰۱۵ و در حساس‌ترین بازی‌ها روجر فدرر مرد شماره دو تنیس جهان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک سام گروث از استرالیا را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود. همچنین جو ویلفرد سونگا از فرانسه که در رده سیزدهم برترین تنیسورهای جهان قرار دارد برابر ایوو کارلوویچ از کرواسی شکست خورد و حذف شد تا بازنده بزرگ روزششم رقابت‌ها لقب گیرد.

داستین براون آلمانی نیز که توانسته بود رافائل نادال را در دور قبل حذف کند برابر ویکتور تروویکی از صربستان شکست خورد تا او هم حذف شود.

در قسمت زنان کارولین ووژنیاکی از دانمارک در دو ست کامیلا گئورگی از ایتالیا را از پیش رو برداشت اما سابین لیشیکی فینالیست سال ۲۰۱۳ این رقابت‌ها مقابل حریفی از سوئیس تن به شکست داد و حذف شد.

در ادامه بازی‌های روز ششم اندی ماری قهرمان سال ۲۰۱۳ برابر آندرس سپی از ایتالیا دیدار خواهد داشت. ژیل سیمون هم با گایل مونفیس یک رقابت سراسر فرانسوی را برگزار خواهند کرد.

در بین ۱۰ تنیسور برتر رده‌بندی این رشته، ۶ نفر باقی مانده‌اند و ۴ نفر نیز حذف شده‌اند. نیشیکوری ژاپنی، میلوس رائونیچ کانادایی، رافائل نادال و گریگور دیمیتروف بلغار ۴ حذف شده ۱۰ تنیسور برتر رده‌بندی برترین تنیسورهای جهان هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.