مهاجم آلمانی تیم آرسنال فوتبال خود را در سوپرلیگ ترکیه و با پیراهن قهرمان این رقابت‌ها ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه گالاتاسرای ترکیه امروز (شنبه) اعلام کرد با لوکاس پودولسکی قراردادی سه ساله به امضا رسانده و این مهاجم آلمانی رسماً بازیکن این تیم ترکیه‌ای شد.

پودولسکی پس از امضای قراردادش گفت: گالاتاسرای سال گذشته هم پیشنهادی به من داده بود، اما پیشنهاد امسال آنها جدی‌تر بود. خانواده‌ام خیلی دوست داشتند که من به این تیم استانبولی ملحق شوم. گالاتاسرای فصل گذشته قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد و در سال‌های پیش‌رو هم با این تیم برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. حالا تلاش می‌کنیم تا به سطوح بالاتر برسیم.

وی در ادامه افزود: خیلی وقت بود گالاتاسرای را دنبال می‌کردم و می‌دانم که جو فوق‌العاده‌‎ای بر ورزشگاه این تیم حاکم است. هواداران گالاتاسرای توجه زیادی به من داشتند و نسبت به حضور من در این تیم هیجان‌زده هستند. این فاکتور خیلی مهمی در گرفتن تصمیم برای پیوستن به گالا بود.

پودولسکی ۳۰ ساله که نیم‌فصل دوم فصل ۱۵-۲۰۱۴ به طور قرضی از آرسنال به اینتر پیوست، در این تیم ایتالیایی بسیار کم‌فروغ ظاهر شد و در ۱۸ بازی‌ تنها یک گل زد.

مهاجم تیم ملی آلمان که در سال ۲۰۱۲ از اف‌سی کلن به آرسنال پیوست، در این تیم ۸۲ بازی در رقابت‌های مختلف انجام داد و موفق به زدن ۳۱ گل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.