رئیس باشگاه ترکیه‌ای که مهاجم پیشین بارسلونا را به خدمت گرفته است، پس از عقد قرارداد با این بازیکن کامرونی آرزوی جالبی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آنتالیا اسپور که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه (بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی ترکیه) صعود کرده است، سرانجام به خواسته خود که عقد قرارداد با ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی فصل گذشته تیم سامپدوریای ایتالیا بود، رسید و او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرد.

پس از پیوستن مهاجم پیشین بارسلونا به آنتالیا اسپور گلتکین گنجر، رئیس این باشگاه گفت که رؤیای اضافه کردن یکی دیگر از ستاره‌های خط حمله بارسا را در سر دارد و امیدوار است که این اتفاق طی پنج سال آینده رخ دهد.

رئیس باشگاه آنتالیا اسپور که تیمش به خاطر جذب اتوئو این روزها حسابی خبرساز شده است، در گفت‌و‌گو با لیگ‌تی‌وی اظهار داشت: امیدوارم رئیسی که بعد از من روی کار می‌آید تا پنج سال آینده لیونل مسی را به آنتالیا اسپور بیاورد.

آنتالیا اسپور یکی از تیم‌هایی است که فصل گذشته جواز حضور در سوپرلیگ ترکیه را کسب کرد. مسئولان باشگاه آنتالیا اسپور سعی دارند با جذب ستاره‌های نام‌ آشنا، ورزشگاه ۴۰ هزار نفری جدید خود را که مراحل احداث آن در شرف پایان است، پر کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.