بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی برای انجام تست پزشکی به تهران می‌آیند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز قصد دارند تا دو روز دیگر پرونده جذب بازیکن را برای حضور در لیگ پانزدهم ببندند و پس از آن تمام بازیکنان خود را جهت انجام تست پزشکی به تهران اعزام کنند.

شاگردان تونی اولیویرا که برای برپایی اردو راهی ترکیه خواهند شد، تا آغاز این اردو که از ۲۰ تیرماه خواهد بود، برنامه خود را مشخص کرده‌اند. به این ترتیب بازیکنان تراکتورسازی به همراه کادرفنی این تیم برای برپایی اردوی یک روزه، دوشنبه شب از تبریز به تهران می‌آیند و روز سه‌شنبه در آکادمی ملی فوتبال به انجام تست پزشکی خواهند پرداخت.

پس از انجام تست‌های پزشکی تمرینات این تیم در دو نوبت صبح و بعدازظهر در کمپ اختصاصی باشگاه تراکتورسازی دنبال می‌شود و از ابتدای هفته آینده اردوی خارجی این تیم آغاز خواهد شد.

سرخپوشان تبریزی تا به اینجا با جذب بازیکنان سربازی مانند سروش رفیعی، احمد عبدالله‌زاده، محمدرضا اخباری، بختیار رحمانی و علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده و سینا عشوری که از فصل قبل در این تیم سرباز شدند، تیم قدرتمندی را بسته‌اند. با این شرایط تراکتورسازی یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ پانزدهم خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.