کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات دانشجویان جهان بازتاب بسیار گسترده ای در نشریات و روزنامه های کره جنوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کره جنوبی، بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان روز جمعه و با حضور رئیس جمهور کره جنوبی و تعداد زیادی از مسئولان و مقامات کشورهای مختلف و در حضور ۳۰ هزار تماشاگر در استادیوم مرکزی شهر گوانگجو افتتاح شد.

برگزاری مسابقات دانشجویان جهان در این کشور بازتاب زیادی در مطبوعات کره جنوبی داشته و اکثر روزنامه های این کشور عکس یا تیتر نخست خود را به برگزاری افتتاحیه و حضور ۱۴۶ کشور جهان اختصاص داده اند.

روزنامه «چو‌سان» ضمن انتشار عکس افتتاحیه در صفحه نخست، تصویری از رئیس جمهور کره جنوبی را روی جلد برده است که به احترام ورزشکاران از جای خود بلند شده.

روزنامه «دُن‌گآ» هم با تیتر «یونیورسیاد افتتاح شد» از حضور ۱۴۶ کشور در این مسابقات خبر داده است.

«آغاز ۱۲ روز رقابت» تیتر انتخابی روزنامه «هان کیو‌له» است که طبق گزارش این روزنامه، کشورهای زیادی در ۲۱ رشته برای کسب مدال طلا تلاش خواهند کرد.

روزنامه کره اکونومی هم با دید اقتصادی به مسابقات یونیورسیاد نگاه کرده است. این روزنامه در گزارشی به بررسی ابعاد اقتصادی یوینورسیاد پرداخته و نوشته است که برگزاری این بازی ها به کره جنوبی رونق بیشتری داده است.

«دانشجویان همصدا گفتند: فردا را روشن کن.» این هم تیتر نشریه تخصصی مسابقات یونیورسیاد است که یک روز بعد از افتتاحیه منتشر شده است. این روزنامه از رقابت ۱۳ هزار دانشجو از ۱۴۶ کشور خبر داده است.

مسابقات دانشجویان جهان از روز دوازدهم تا بیست و سوم تیرماه در شهر گوانگجو کره جنوبی برگزار می شود. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.