پیشکسوت استقلال می‌گوید به این تیم خوش‌ببین است و انتظار دارد که حداقل آبی‌پوشان در فصل جاری سهمیه آسیا را بگیرند.

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از استقلال در فصل نقل و انتقالات چه بوده است، گفت: من کلا به این استقلال خیلی خوش‌بین هستم. امیدوارم هیات مدیره هم به تیم برسد و پول به موقع تزریق کند تا تیم برای قهرمانی آماده شود. امیری، پورحیدری و نظری جویباری کاربلد هستند و می‌توانند این تیم را جمع کنند. ما بیرون ایستاده‌ایم و نمی‌توانیم خیلی درباره ورودی و خروجی‌ها صحبت کنیم. باید به تصمیمات مظلومی احترام بگذاریم ولی در کل فکر نمی‌کنم که بازیکنان بدی استقلال گرفته باشد.

او اضافه کرد: البته هر بازیکنی یک روز باید از استقلال دل بکند و نمی‌توان خیلی روی جدایی بازیکنان از استقلال بحث کرد. مساله اصلی این است که بازیکنی که سال‌ها برای استقلال بازی کرده، با خوبی و خوشی از این تیم برود. کسانی مثل صادقی، سال‌ها در این تیم بودند و باید با یک جو احترام‌آمیز از این تیم جدا شوند و شان‌شان حفظ شود.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که توقعش از این تیم در فصل آینده چیست؟ گفت: اگر به من باشد که دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود و پرسپولیس هم نتایج خوبی بگیرد ولی امیدوارم حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )