پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر من جای برانکو بودم از سید جلال حسینی نمی‌گذشتم اما به هرحال او بر مبنای تفکرات خودش بازیکن می‌خواهد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال تیم پرسپولیس در دوران نقل و انتقالات و اعتراض‌هایی که هواداران این تیم نسبت به خریدهای انجام شده صورت می‌دهند گفت: نظر شخصی من این است که برای موفقیت پرسپولیس همه باید دست به دست هم بدهند. چه کسانی که در پرسپولیس مسئولیت دارند و چه کسانی که در بیرون گود هستند باید از تیم حمایت کنند تا پرسپولیس از شرایطی که داشته رها شود.

وی ادامه داد: آرامش تیم و حمایت هواداران و همچنین پیشکسوتان می‌تواند کاری کند که پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد و همه می‌دانند که هواداران چه نقش مهمی دارند که باید چه در زمان برد و چه در زمان باخت از تیم حمایت کنند. البته خوشبختانه افراد خوشنامی هم در هیات مدیره حضور دارند که می‌توانند بگویند آقایان عبدی، کاشانی و زادمهر هم تحصیلکرده هستند و هم فوتبالیست و در کنار این‌ها دو مدیری حضور دارند که سال‌ها در مدیریت ورزش نقش آفرینی کرده‌اند و قطعا پرسپولیس اگر از حاشیه‌ها دور باشد می‌تواند به جایگاه واقعی‌اش برگردد. به شرطی که این اتحاد به وجود بیاید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره نفرات جذب شده به این تیم تا اینجای نقل و انتقالات ادامه داد: معتقدم نفراتی که به پرسپولیس اضافه شدند در تیم خودشان ستاره بودند اما به نظرم باید یک یا دو بازیکن خلاق به تیم اضافه شوند که توانایی تغییر نتیجه بازی را داشته باشند. بازیکنانی مثل خلعتبری و علی کریمی این توانایی را داشتند که البته در پرسپولیس از این بازیکنان وجود دارد به طور مثال محمد نوری بازی‌سازی فوق‌العاده است اما باید مصدومیت یا محرومیت یک بازیکن را هم در نظر گرفت تا در این صورت سایر بازیکنان بتوانند جایگزین او باشند. به نظرم در صورت این اتفاق پرسپولیس می‌تواند جزو سه تیم اول ایران باشد.

کلهر درباره اعتراض هواداران به عدم جذب سید جلال حسینی اظهار داشت: نقش اساسی در یارگیری پرسپولیس توسط برانکو ایفا می‌شود و او هم براساس تفکراتش بازیکن می‌گیرد. شاید اگر من جای برانکو بودم از بازیکنی مثل سید جلال حسینی نمی‌گذشتم چرا که او یک بازیکن با تجربه و در سطح ملی تاثیرگذار است اما به هر حال این تفکر سرمربی تیم  است هر چند که جذب سید جلال می‌تواند جو ورزشگاه را برای پرسپولیس آرام کند.

وی درباره انتخاب مربی تیم‌های پایه در باشگاه پرسپولیس هم افزود: خوشبختانه افرادی در هیات مدیره پرسپولیس حضور دارند که کار را می‌شناسند و به نظرم بهتر است کار در تیم‌های پایه دست کسانی باشد که کارنامه خوبی در این زمینه داشته باشند. وجود پیشکسوتان می‌تواند به پرسپولیس در این باره کمک کند هرچند که در این سالها پرسپولیس در تیم‌های پایه با وجود امکانات کم نتایج خوبی گرفته است.

کلهر خاطرنشان کرد: در سال ۸۵ که من در این باره مسئولیت اجرایی داشتم تیم‌های پایه پرسپولیس پس از ۱۵ سال بهترین نتایج را گرفتند و امیدوارم که دیدگاه مدیریت هم به تیم‌های پایه تغییر کند و سرمایه‌گذاری خوبی در این باره انجام شود. اگر افراد با تجربه و کارنامه دار در تیم‌های پایه مشغول به کار شوند قطعا طراوت و شادابی به این تیم‌ها برمی‌گردد. پرسپولیس اگر آکادمی خوبی داشته باشد دیگر نیازی به خرید بازیکنان گرانقیمت سایر تیم‌ها ندارد و می‌تواند از دسترنج خودش در تیم‌های پایه استفاده کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پیشکسوتان و هواداران که به پرسپولیس علاقمند هستند از این تیم حمایت کنند تا پرسپولیس از وضعیتی که به آن دچار شده در بیاید و به جایگاه حقیقی‌اش برسد تا دل هواداران شاد شود و این مسئله‌ای است که دور از دسترس نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.