کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برای چندمین بار بر تمایل خود نسبت به جذب هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که آخرین اخبار از رد شدن پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی تیم فوتبال بارسلونا برای جذب پل پوگبا حکایت داشته‌اند، خوان لاپورتا، رئیس پیشین و نامزد انتخابات ریاست باشگاه تأکید کرد که می‌خواهد این هافبک فرانسوی را به خدمت بگیرد.

لاپورتا در گفت‌و‌گو با BBC‌ اظهار داشت: یک بازیکن است که ما به او علاقه فراوانی داریم. او پل پوگباست. ما مدیربرنامه‌های پوگبا را می‌شناسیم و این موضوع می‌تواند کار ما را برای رسیدن به این بازیکن هموار کند. ما باید با مدیربرنامه پوگبا و یوونتوس مذاکره کنیم.

مینو رایولا، مدیربرنامه‌های پوگبا کسی است که در دوره قبلی ریاست لاپورتا راه انتقال بازیکنانی مانند زلاتان ابراهیموویچ و مکسول را به بارسلونا هموار کرد. لاپورتا همچنین از اریک آبیدال، دفاع چپ پیشین بارسلونا که قرار است در کادر مدیریتی او نقش مدیرورزشی باشگاه را ایفا کند به عنوان دلیلی دیگر برای افزایش شانس کاتالان‌ها جهت رسیدن به پوگبا دانست.

او گفت: آبیدال، پوگبا خود را به خوبی می‌شناسد و با او رابطه خوبی دارد.

نظرسنجی‌ها اخیر نشان می‌دهد که شانس پیروزی اصلی‌ترین رقیب لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه، خوسپ ماریا بارتومئو بیشتر است. لاپورتا اما با وعده‌های انتخاباتی خود سعی در افزایش شانس پیروزی خود دارد که یکی از این وعده‌ها نگه داشتن مسی در نیوکمپ تا پایان دوران بازیگری‌اش است.

او در این خصوص تاکید کرد: موضع ما درباره مسی مانند گذشته است. مسی فروشی نیست. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا او را تا پایان دوران بازیگری‌اش در بارسلونا نگه دارم. او بهترین بازیکن دنیا است و ما به لطف حضور او می‌توانیم به رویاهای‌مان جامه عمل بپوشانیم. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا او از وضعیتش در بارسلونا راضی باشد. او سمبلی بزرگ برای باشگاه بارسلونا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.