کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به همراه آنالیزور تیم ملی از امکانات ورزشگاه امام رضا(ع) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ورزشگاه ۳۰ هزار نفری امام رضا (ع) مشهد آخرین مراحل ساخت و ساز خود را سپری می‌کند و این در حالی است که گفته می‌شود با تکمیل این پروژه، ورزشگاه آستان قدس به یکی از مجهزترین و زیباترین ورزشگاه‌ها و کمپ‌های تمرینی در آسیا مبدل خواهد شد.

بر همین اساس و طبق آخرین برنامه‌ریزی‌ها از سوی کادرفنی تیم ملی در صورتی که این ورزشگاه تا زمان برگزاری دیدارهای تیم ملی از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و از هفته هفتم این رقابت‌ها که مقابل تیم‌ ملی ترکمنستان است، آماده شود؛ این دو دیدار در این ورزشگاه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

دیدار با ترکمنستان در تاریخ ۲۱ آبان برگزار می‌شود و بر همین اساس روز گذشته مهرداد خانبان، از اعضای کادرفنی تیم ملی به همراه غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به منظور بازدید از امکانات و تجهیزات ورزشگاه آستان قدس راهی مشهد شدند.

طبق هماهنگی‌ها در صورتی که این ورزشگاه تا زمان برگزاری دیدار تیم ملی با ترکمنستان نیز آماده نشود، به طور حتم این ورزشگاه با برگزاری یکی دیگر از دیدارهای تیم ملی افتتاح خواهد شد.

قرار است کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی نیز پس از پایان مرخصی و بازگشت به ایران برای بازدید جداگانه از این ورزشگاه راهی مشهد شود.

ورزشگاه امام رضا (ع) با گنجایش ۳۵ هزار نفر که قرار است به یکی از مجهزترین ورزشگاه‌ها و کمپ‌های تمرینی منطقه خاورمیانه و حتی آسیا تبدیل شود. ورزشگاه آستان قدس رضوی قرار است به عنوان کمپی مجهز برای تیم‌های ملی ایران و کشورهای آسیایی مبدل شود.

برای ساخت این ورزشگاه هزینه‌های زیادی شده است و امکانات متفاوتی از قبیل سونای خشک، جکوزی و حوضچه آبسرد در رختکن، اتاق مخصوص آنالیز، اتاق کنفرانس مجهز، جایگاه‌های VIP، VVIP، CIP، جایگاه خبرنگاران، استودیوی تلویزیونی، آمفی‌ تئاتر با گنجایش ۸۰۰ نفر، رختکن‌های مجهز در این ورزشگاه تعبیه شده است، ضمن اینکه سقف این ورزشگاه نیز از سازه‌های سبک و مدرن به شمار می‌رود.

البته هنوز چمن ورزشگاه آستان قدس کاشته نشده و کارهای مخصوص زیرسازی و زه‌کشی آن در حال سخت است و جای مخصوص اسکوربورد برای تعبیه آن نیز آماده است.

در این مجموعه و به منظور ایجاد کمپی مجهز، زمین‌های تمرینی چمن طبیعی و مصنوعی به همراه استخر و سونا نیز تدارک دیده شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.