برانکو ایوانکوویچ با مسولان پرسپولیس جلسه داشت و پس از این جلسه هم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او ابتدا درباره این جلسه توضیح داد: «جلسه‌ای داشتیم که مرسوم است و موضوعات را یک به یک مرور کردیم. در این جلسه در خصوص بازیکنان و اردویی که قرار است برگزار کنیم و کمپی که باید جایگزین شود، گفت‌وگو کردیم. دیگر صحبت‌های ما در خصوص نقل‌وانتقالات، جذب بازیکنان، بحث آکادمی و دیگر مشکلات باشگاه بود.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وضعیت مذاکره با مدیربرنامه‌های ضرغام اسماعیل به چه نتیجه‌ای رسیده است، توضیح می دهد: «اکنون فقط در حال مذاکره هستیم. این مذاکرات نیز همیشه دو جانبه است و هر دو طرف باید علاقه نشان دهند، چون بهترین وجه مذاکرات همین است. این بار کارگزار هر دو طرف در مذاکرات حضور داشتند و این یعنی علاقه برای ملحق شدن ضرغام به پرسپولیس وجود دارد. اگر این کار صورت بگیرد کار بزرگی انجام شده است و من امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»

برانکو درباره اینکه چقدر احتمال دارد وحید امیری هم به جمع بازیکنان پرسپولیس بپیوندد، می گوید: «خیلی سخت است که شما یک مهاجم نوک گلزن واقعی پیدا کنید و اگر هم پیدا شود،‌ قیمت این بازیکنان وحشتناک بالاست. همانطور که خودتان در فوتبال جهان شاهد هستید، در خصوص بازیکن بازیساز هم شرایط همین است و این نوع بازیکنان کم پیدا می‌شوند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.