بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: خیلی خوشحالم که با همان پیراهنی که در فوتبال ایران مطرح شدم، از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی در گفت‌وگو با سایت باشگاه‌ سیاه‌جامگان ابومسلم اظهار کرد: بعد از منتفی شدن حضورم در استقلال پیشنهادهای خوبی داشتم که هم بسیار جدی و هم از نظر مالی شرایط خیلی مناسبی داشتند. با این حال همیشه گفته‌ام حس خاصی نسبت به مردم مشهد و پیراهن مشکی دارم که همیشه انتخاب سایر تیم‌ها را برای من سخت می‌کند.

عنایتی با بیان این که با پیراهن مشکی به فوتبال ایران معرفی شد، گفت: اتفاقی که می‌خواست با استقلال بیفتد و پیراهن این تیم سرانجام فوتبال من باشد، در حال حاضر با سیاه‌جامگان خواهد افتاد و اتفاقا خیلی خوشحالم که با همان پیراهنی که مطرح شدم، خداحافظی می‌کنم.

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بیان این که مردم مشهد باید از این تیم حمایت کنند، گفت: سال جاری اولین سال حضور سیاه‌جامگان در لیگ برتر است و به طور طبیعی بقا در لیگ نتیجه خوبی است. با این حال ماندن یا کسب رتبه‌ای بهتر از بقا، فقط و فقط با کمک و حمایت مردم مشهد محقق خواهد شد.

عنایتی درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه سیاه‌جامگان در لیگ پانزدهم گفت: به نظر من سرمربی، بهترین فرد برای پیش‌بینی جایگاه تیمش است. به این دلیل که به داشته‌های تیمش آگاهی دارد. خطیبی نیز مربی باانگیزه‌ای است که سوابق موفقی دارد و امسال مطمئنم در سیاه‌جامگان به موفقیت خواهد رسید.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سال جاری قطعا سال خداحافظی‌اش از فوتبال خواهد بود، گفت: آینده را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما در حال حاضر تصمیمم این است که امسال از فوتبال خداحافظی کنم، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.