سخنگوی باشگاه پرسپولیس: مسئولان این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ لجبازی نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: قبلاً هم گفته‌ام گابریل در لیست برانکو نیست. البته من نمی‌خواهم در مورد شخص خاصی حرف بزنم و باز تأکید می‌کنم باشگاه طبق لیستی که برانکو ارائه کرده، اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد.

او درباره عدم حضور سید جلال حسینی و کریم انصاری فرد در لیست خرید پرسپولیس گفت: هر بازیکن شرایط خاص خودش را دارد و کیفیت‌ها متفاوت است، اما نظر نهایی در مورد مسائل فنی را سرمربی می‌دهد. فقط امیدوارم هر بازیکنی در هر پستی به پرسپولیس می‌آید بتواند به این تیم کمک کند. ممکن است یک بازیکن کیفیت بالایی داشته باشد، اما سرمربی روی یک بازیکن دیگر نظر داشته باشد. نفراتی که نام برده می‌شود همگی از بازیکنان باکیفیت فوتبال ایران هستند، اما همان‌طور که گفتم باشگاه طبق لیست برانکو بازیکن جذب می‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اتفاقاتی که فصل گذشته برای علی دایی رقم خورد اکنون برای برانکو در حال رخ دادن است، گفت: ممنون که این سوال را کردید و چند روز که من نبودم اطلاع رسانی درست نشده بود و فهرستی داریم که باشگاه به دنبال جذب آن فهرست است و هیچ شائبه‌ای نیست و با هواداران که صحبت کردم فهمیدم آنها نگران باشگاه هستند مثل همه هواداران فوتبال دنیا، با تک تک آنها حرف زدم و اینکه چقدر بودجه داریم و چه کاری می‌کنیم و ما بر طبق فهرست برانکو جلو می‌رویم. اعمال فشار و زوری در کار نیست و بر اساس بودجه هم پیش نمی‌وریم و فهرست برانکو امضا شده است و بعد از پایان نقل و انتقالات فهرست را منتشر می‌کنیم و امیدواریم که پرسپولیس نتیجه بگیرد و همه تلاش می‌کنیم تا باشگاه موفق باشد. برانکو، ما و هواداران همه یک هدف داریم و آن هم موفقیت تیم است و ان‌شاءالله همه دست به دست هم دهیم تا تیمی در حد و اندازه واقعی پرسپولیس داشته باشیم.

عبدی درباره جلسه ای که با هوادارن داشت گفت: ناراحتی هواداران قابل درک است. عده‌ای از آنها شدیداً ناراحت بودند که چرا یک عده‌ مصاحبه کردند و گفتند هواداران پول گرفتند که جلوی باشگاه آمده‌اند. آنها تأکید داشتند طرفدار شخص خاصی نیستند و یکسری سؤالات را مطرح کردند. من پاسخ هواداران را دادم و در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم. البته طبیعی است در پایان هر جلسه همه راضی بیرون نیایند و نظرها متفاوت باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.