کاپیتان آلبی‌سلسته تأکید کرد اینکه برای گلزنی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا چندان موفق عمل نکرده است، او را نگران نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی در شبی که تیم ملی آرژانتین پاراگوئه را با نتیجه قاطع ۶ بر یک درهم کوبید تا به فینال کوپا آمه‌ریکا راه پیدا کند هیچ سهمی از گل‌های آلبی‌سلسته نداشت، هرچند او در سه گل تیمش با پاس‌های خود تأثیر مستقیم و در دو گل دیگر به طور غیرمستقیم تأثیرگذار بود و همین موضوع سبب شد که در پایان بازی به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شود.

مهاجم تیم فوتبال بارسلونا با اینکه نتوانست در این بازی گلی به ثمر برساند از عملکرد خود و تیمش راضی بود. مسی که تنها گلش در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی از روی نقطه پنالتی در دیدار برابر پاراگوئه در اولین بازی آلبی‌سلسته در مرحله گروهی بوده است، اظهار داشت: این موضوع که نتوانستم هیچ گلی به ثمر برسانم مرا خیلی نگران نمی‌کند. ما یک بازی کامل را ارائه کردیم. ما کاری را کردیم که در بازی‌های قبلی هم انجام داده بودیم. ایده بازی‌مان مشابه بازی‌های قبلی بود.

مسی ادامه داد: حالا توانسته‌ایم به اولین هدف‌مان که رسیدن به فینال دیگر بود برسیم و از این بابت بسیار هیجان زده‌ایم. می‌دانیم که پتانسیل کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را داریم.

پیروزی آلبی‌سلسته برابر پاراگوئه در دومین بازی این دو تیم در این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا این تیم را حریف شیلی در فینال کرد، دیداری که مسی کار تیمش را در آن بسیار سخت می‌داند.

کاپیتان آرژانتینی‌ها در این خصوص عنوان کرد: این یک فینال است و من نسبت به پیروزی در آن خوش‌بین هستم. تصور می‌کنم که فینال یک بازی پایاپای باشد. قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا پایانی عالی برای کار تماشایی ما رقم خواهد زد. من واقعاً می‌خواهم به همراه تیم ملی آرژانتین یک جام کسب کنم.

جدال تیم‌های آرژانتین و شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا چهاردهم تیر در شهر سانتیاگو برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.