مدیر برنامه‌های هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید از علاقه این بازیکن ۲۸ ساله برای بازی در لیگ برتر انگلیس گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد بولوت، مدیر برنامه‌های آردا توران که تا سال ۲۰۱۷ با اتلتیکومادرید قرارداد دارد، در گفت‌و‌گو با نشریه «آس» اسپانیا گفت: آردا قصد دارد اسپانیا را در این تابستان ترک کند و علاقه‌مند به بازی در لیگ برتر انگلیس است. البته عملی شدن این کار به این سادگی هم نیست، چون رقم فسخ قرارداد توران ۴۱ میلیون یوروست. در حال حاضر با سه باشگاه در حال مذاکره هستیم که نمی‌توانم نام‌های آنها را اعلام کنم ولی باید بگویم بهترین تیم‌های انگلیس و اروپا هستند.

بر اساس گزارش «آس» منظور مدیر برنامه‌های توران احتمالاً منچستریونایتد، چلسی و لیورپول است. خود توران از دوران کودکی علاقه شدیدی به فوتبال لیگ برتر انگلیس داشته و گفته شده است که مورینیو نیز علاقه شدیدی به هافبک ترکیه‌ای روخی‌بلانکو دارد.

احمد بولوت تصریح کرد: دو باشگاه میلان و پاری‌سن‌ژرمن هم تمایل به جذب آردا دارند و جزو شش مشتری این بازیکن هستند ولی به طور حتم میلان گزینه آردا نیست، چون در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. پاری‌سن‌ژرمن هم یک گزینه است ولی آردا رؤیای بازی در لیگ برتر و به اثبات رساندن خود در فوتبال باشگاهی انگلیس را دارد.

رسانه‌های ترکیه‌ای هم روز گذشته (سه‌شنبه) گزارش دادند که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آماده ارائه پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی به آردا توران است که یکی از مردان اصلی برنامه‌های تاکتیکی دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکومادرید به شمار می‌رود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.