کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

درحالیکه قرار بود اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست روز یکشنبه درمورد اشتیماتس تصمیم گیری کنند، با متقبل نشدن پرداخت هزینه وی از سوی وزارت ورزش و جوانان، حضور این مربی در جمع آبی‌پوشان منتفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند رضایت باشگاه نفت تهران را برای جذب علیرضا منصوریان جلب کنند، رایزنی‌ها با گزینه‌های داخلی و البته چند گزینه خارجی آغاز شد که در نهایت «ایگور اشتیماتس» که پیشینه هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را نیز در کارنامه دارد، به عنوان گزینه اصلی هدایت آبی‌پوشان روز جمعه گذشته به تهران آمد.

این مربی کروات در بدو ورودش به تهران، مذاکراتی را با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال انجام داد اما به خاطر اختلاف نظرهایی که در برخی موارد قرارداد رخ داد، با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی نرسید. در این خصوص ظهر شنبه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال راهی وزارت ورزش و جوانان شدند تا با نصرالله سجادی نماینده وزیر در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نشستی را برگزار کنند اما به دلیل غیبت سجادی بازهم این نشست بی‌نتیجه به پایان رسید.

باوجود اینکه مدیر برنامه‌های این مربی کروات تاکید کرد عصر شنبه وضعیت نهایی اشتیماتس مشخص خواهد شد اما به خاطر مشغله مدیرعامل استقلال که همزمان در وزارت ورزش و جوانان جلسه داشت، این اتفاق رخ نداد تا همه چیز به روز یکشنبه کشیده شود. البته در نهایت بدون برگزاری این نشست و به خاطر حل نشدن مشکل مالی، بحث حضور «ایگور اشتیماتس» در استقلال منتفی شد.

امیرهوشنگ سعادتی مدیربرنامه‌های اشتیماتس عصر امروز شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید این خبر گفت: آقای بهرام افشارزاده بعدازظهر امروز شنبه با ما تماس گرفت و اعلام کرد از آنجائیکه وزارت ورزش و جوانان پرداخت ۳۰۰ هزار دلار را به این مربی کروات تقبل نکرده است، حضور اشتیماتس در استقلال منتقی بوده و این مربی بامداد فردا تهران را ترک می‌کند.

در این رابطه یکی از مسئولان باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار مهر از مذاکره با پرویز مظلومی در روز یکشنبه خبر داد و از این مربی به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای هدایت استقلالی‌ها در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر نام برد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )