کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

منجمان رصدخانه‌ای در جنوب اروپا، کهکشان نویافته‌ای را با حروف CR۷ ثبت کردند. نام رسمی کهکشان نویافته، کیهان سرخ ۷ نام دارد که از لقب کریستیانو رونالدو اقتباس شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر کهکشانی ممکن است که برای رئال‌مادرید به پایان رسیده باشد، اما کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی‌ این تیم به تنهایی آن دوره را فرا روی آورده است؛ با نام CR۷ در فضا!

این اختصار به ابتدای دو نام کریستیانو و رونالدو و شماره این بازیکن در منچستریونایتد و رئال‌مادرید باز می‌گردد.

منجمان رصدخانه‌ای در جنوب اروپا، کهکشان نویافته‌ای را با حروف CR۷ ثبت کردند. نام رسمی کهکشان تازه کشف‌شده کیهان سرخ ۷ نام دارد که از CR۷ (لقب کریستیانو رونالدو) اقتباس شده است.

رونالدو اکنون برترین بازیکن جهان است. او که ۳۱ سال دارد، در سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۱۴۰ میلیون دلاری از منچستریونایتد به رئال‌مادرید پیوست و گران‌ترین بازیکن جهان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.