کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره شیلیایی با چشمانی اشک‌بار بابت حواشی اخیر از هواداران فوتبال عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال شیلیایی پس از تصادف اخیر با اتومبیلش که منجر به ویرانی وسیله نقلیه تازه خریداری شده و تحت تعقیب قرار گرفتن او شد در یک کنفرانس مطبوعاتی، اشک‌ریزان از هواداران فوتبال عذرخواهی کرد.

او در این باره گفت:« من در چند ساعت با انجام چند کار اشتباه، زندگی خودم را در معرض خطر قرار دارم و به خاطر رانندگی در حالت غیرطبیعی، تاوان زیادی دادم.بابت تصادفی که تقصیر من بود از مردم، کادر فنی و مردم شیلی معذرت می‌خواهم.حالا قصد دارم به جبران این اشتباه با نهایت توان برای قهرمانی شیلی در کوپا آمریکا تلاش کنم.»

گواهینامه او به مدت ۱۲۰ روز ضبط شده اما از آنجایی که تصادفش، خسارت جانی نداشت، تحت پیگرد قرار نمی‌گیرد و دولت شیلی هم اعلام کرده به خاطر مصرف الکل،ویدال را مجازات نمی‌کند.

تعقیب قانونی می‌توانست یک تا ۱۰ سال زندان برای ستاره شیلی در پی داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )