مهاجم گلزن قهرمان لوشامپیونه فرانسه تأکید کرد بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و قصد ترک این تیم را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه «اسکای‌اسپورت» ایتالیا اخیراً گزارش داده بود که آدریانو گالیانی مدیر اجرایی باشگاه میلان با مینو رایولا، مدیربرنامه‌های ابراهیموویچ ملاقات داشته است. در طول این ملاقات او با ایبرا تماس تلفنی برقرار کرده و نظر این بازیکن را هم جویا شده است. در همان تماس ستاره سوئدی آمادگی خود را برای قبول پیشنهاد یک قرارداد سه ساله برای بازگشت به میلان اعلام کرده بود.

زلاتان ابراهیموویچ در محل تمرین تیم ملی فوتبال سوئد که خود را برای رویارویی یکشنبه شب با مونته‌نگرو در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ آماده می‌کند، با تکذیب شایعه پیوستنش به میلان گفت: با توجه به اینکه یک سال از قرارداد فعلی‌ام با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده، من متعلق به این تیم هستم. بحث‌هایی که مطرح شده شایعاتی است که رسانه‌ها آن را ساخته‌اند. حتی فکر نمی‌کنم خبرنگاری با آدریانو گالیانی تماسی گرفته باشد و از مذاکره احتمالی بین ما چیزی پرسیده باشد. نمی‌دانم این داستان‌ها از کجا نشأت می‌گیرد و به نظرم برخی خبرنگاران برای اینکه چیزی نوشته باشند، این شایعات را مطرح می‌کنند.

ستاره ۳۳ ساله PSG عنوان کرد: واقعاً فکر ترک پارک دوپرنس را هم در سرم ندارم. در فرانسه با پاری‌سن‌ژرمن در این فصل همه چیز را فتح کردیم. دوست دارم به بازی‌ در تیمی که از بازی در آن لذت می‌برم، ادامه دهم. در حال حاضر برای تیمی بازی می‌کنم که فصل آینده در لیگ قهرمانان شرکت خواهد کرد و من از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. باز می‌گویم من متعلق به PSG هستم، هنوز یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده و شایعات مطرح شده حقیقت ندارد. من بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم.

ایبرا که در ماه اکتبر سال جاری ۳۴ ساله می‌شود، در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ برای میلان توپ زد و به همراه این تیم یک قهرمانی در سری A کسب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.