کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

برخلاف اعلام برخی از رسانه‌های ایتالیایی، هافبک ایتالیایی بانوی پیر برنامه‌ای برای جدا شدن از بیانکونری ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا، مدیرورزشی باشگاه یوونتوس به هواداران تیمش اطمینان داد که خبر تمایل آندره‌آ پیرلو برای جدایی از بانوی‌پیر صحت ندارد و او هرگز چنین درخواستی نکرده است.

ماروتا اظهار داشت: درباره پیرلو می‌توانم با قاطعیت بگویم که او هرگز برای رفتن از یوونتوس ابراز تمایل نکرده است و این مسئله اهمیت دارد. قرارداد او تا پایان فصل آینده اعتبار دارد و ما هم خواهان ماندنش در یووه هستیم. پیرلو پس از پایان کارش در اردوی تیم ملی ما را در جریان برنامه‌اش قرار خواهد داد اما باز هم تکرار می‌کنم که او هیچ حرفی مبنی بر تمایلش برای ترک یوونتوس نزده است.

ماروتا در ادامه به هواداران یوونتوس هشدار داد انتظار اضافه شدن ستاره‌های بزرگ به تیم‌شان را نداشته باشند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما تا الان دیبالا و خدیرا را جذب کرده‌ایم و من می‌خواهم یک چیز را به هواداران یوونتوس بگویم: انتظار خرید نام‌های بزرگ را نداشته باشند. یوونتوس همین الان هم بازیکنان بزرگی دارد. ما چهار سال پیاپی قهرمان ایتالیا شده‌ایم و امسال هم عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردیم. برنامه ما حفظ بازیکنان فعلی است که در بازی‌مان تأثیرگذار بوده‌اند.

مدیرورزشی یوونتوس درباره برنامه‌ این باشگاه برای آلوارو موراتا و پل پوگبا، دو بازیکنی که شایعه جدا شدن‌ آنها از بانوی‌پیر شنیده شده‌ است هم عنوان کرد: موراتا تا سال ۲۰۱۶ در یوونتوس خواهد ماند. قراردادی که ما با رئال برای خرید موراتا بسته‌ایم تا سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد و می‌توانیم آن را تا سال ۲۰۱۷ نیز تمدید کنیم. در پایان فصل آینده شرایط او را ارزیابی خواهیم کرد. در مورد پوگبا هم باید بگویم که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای خرید او دریافت نکرده‌ایم و من اطمینان داریم که خودش می‌خواهد با ما بماند. یک بار دیگر می‌گویم که پروژه یوونتوس برای آینده بر پایه حفظ بازیکنان فعلی‌اش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.