دروازه‌بان ملی پوش فوتبال ایران می‌گوید تمام تلاشش را برای بازی در تیم ملی می‌کند اما تصمیم نهایی با کی‌روش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از تمرین امروز (شنبه) تیم ملی در مجموعه پاس قوامین با اشاره به اینکه تازه به اردوی تیم ملی اضافه شده، گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند و سرحال هستند. جوانان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و این نشان می‌دهد که کی‌روش همه را می‌بیند آنها می‌توانند در آینده به تیم ملی ایران کمک کنند. جام جهانی از امروز برای ما شروع شده است. باید به بازیکنانی که سرباز هستند کمک کنند تا با آمادگی به بازی‌های حساس برسیم.

وی درباره شائبه‌های پیش آمده درباره صغر سن بودنش و اینکه عنوان می‌شود از شناسنامه برادر کوچک‌ترش استفاده کرده نیز تصریح کرد: من تنها یک برادر دارم که سه سال سن دارد،‌ شاید از شناسنامه برادر سه ساله‌ام استفاده کرده‌ام.

بیراوند درباره وضعیت قراردادش با تیم فوتبال نفت و نیز احتمال رفتنش به استقلال در صورتی که علیرضا منصوریان به این تیم برود گفت: من یک سال دیگر با تیم نفت قرارداد دارم و هم اکنون در اختیار باشگاه و مدیریت نفت هستم و آن‌ها در ارتباط با من تصمیم گیری می‌کنند. علیرضا منصوریان نیز یک فصل دیگر با تیم نفت قرارداد دارد. می خواهم به جایی بروم که هم پیشرفت کنم و هم دیده شوم.

دروازه‌بان ملی پوش فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: امسال سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیمی بودیم که در سه جام مدعی قهرمانی بودیم. باید به مدیریت و کادر فنی نفت تبریک گفت. حیف شد که بدون کسب جام حذفی و لیگ برتر کار را تمام کردیم.

بیرانوند در پایان ضمن درخواست از مسئولان برای رسیدگی به وضعیت تیم ملی گفت: امیدوارم شرایط برای تیم ملی بهتر شود. موضوعات مالیاتی و سربازی بچه‌ها برطرف شود. ما در جام ملت‌های آسیا سختی‌های بسیاری کشیدیم. امیدوارم دیگر این شرایط ایجاد نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.