مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: قراردادم با سپاهان به پایان رسیده است و ماندن یا رفتنم از سپاهان بستگی به نظر حسین فرکی دارد.

علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: قراردادم با سپاهان به پایان رسیده است اما هنوز نمی‌دانم در این تیم ماندگار خواهم شد یا خیر. دوست دارم در سپاهان همچنان بازی کنم چرا که سپاهان تیم بزرگی است. مطمئن باشید که سپاهان همچنان می‌تواند به افتخار آفرینی ادامه دهد.

وی افزود: همه چیز به نظر حسین فرکی سر مربی تیم بستگی دارد. خوشبختانه ایشان نظر مثبتی به من دارد، خوشبختانه در سپاهان ماندگار شده و طبق برخی اخبار لیست خود را به باشگاه تحویل داده است؛ اما درباره من فعلا هیچ چیز معلوم نیست.

این مدافع سپاهان گفت: پارسال فصل خوبی را با این تیم اصفهانی پشت سر گذاشتم و در چند بازی به دلیل مصدومیت نتوانستم بازی کنم. طی ۳ سالی که در سپاهان بازی می‌کنم، شرایط خوبی را پشت سر گذاشتم و ۲ قهرمانی با سپاهان به دست آوردم.

احمدی تصریح‌کرد: خوشبختانه امسال توانستیم با قهرمانی در لیگ باز هم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. اگر در سپاهان ماندم امیدوارم بتوانم برای این تیم مفید باشم و اگر هم رفتنی شدم برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی خاطرنشان‌کرد: هنوز هیچ تماسی از طرف باشگاه سپاهان با من گرفته نشده است. به هر حال فوتبال همین است و در فوتبال حرفه‌ای هر بازیکنی یک روز به تیمی می‌آید و یک روز هم می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.