کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک چپ تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید یکسال دیگر با تیم نفت تهران قرارداد دارد و فعلا در اختیار این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، وحید امیری در نشست خبری پیش از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی، عنوان کرد: تقریبا ۶ یا ۷ ماه است که به تیم ملی اضافه شده‌ام و خیلی تلاش کردم تا جایگاه ثابتی پیدا کنم. قطعا موفقیتم به تلاش و کوشش در تیم بستگی دارد و در نهایت این کی‌روش است که نظر نهایی را می‌دهد.

وی ادامه داد: مطمئنا اگر یک دقیقه هم برای تیم ملی بازی کنم، تمام تلاشم را در آن مدت زمانی خواهم داشت. آنچه اهمیت دارد نتیجه‌گیری تیم ملی است. حتی اگر در تیم ملی بازی هم نکنم، آرزوی موفقیت تیم کشورم را دارم چون هدف اصلی ما همین است.

هافبک تیم نفت تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر یکسال دیگر با تیم نفت قرارداد دارد خاطرنشان کرد: همه چیز در اختیار تیم نفت است و تاکنون هم هیچ باشگاهی به صورت رسمی با من صحبت نکرده است. اگر هم بحثی شده با باشگاه صحبت شده و من اطلاعی از این موضوع ندارم.

امیری درباره پیشنهادهای باشگاهی‌اش و اینکه تمایل دارد به اروپا برود یا خیر، گفت هر بازیکنی آرزو دارد بهترین عملکرد را داشته باشد و در نهایت هم به فوتبال اروپا برود.

وی همچنین درباره شرایط بدنی‌اش و اینکه فشار زیادی را در فصل جاری تحمل کرده است، اظهار کرد: ما در سه جبهه می‌جنگیدیم و در بازی‌های آخر از شدت خستگی نمی‌توانستیم روال قبلی را داشته باشیم. خوشحالم کی‌روش در تیم ملی شرایط ما را درک کرد و برنامه‌ای ترتیب داد تا با شرایط ایده‌آلی به تیم ملی بیایم.

امیری در پایان افزود: از تمام مسوولان خاضعانه درخواست می‌کنم به داد تیم ملی برسند. درجام ملت ها بازیکنان به حدی استرس داشتند که نمی‌توانستند به خوبی بازی کنند. امیدوارم جایگاه تیم ملی بهتر شود. الان در صدر جدول تیم‌های آسیایی قرار داریم و امیدواریم حتی از جایگاهی که در دنیا داریم بهتر شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.