مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل مشغله‌های کاری در تهران از حضور در ملوان عذرخواهی کردم.

محمد حسن انصاری‌فرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد خبر مدیرعاملی‌اش در باشگاه ملوان برای فصل آینده، گفت: من در زمان مدیریتم در باشگاه پرسپولیس با سیروس محجوب ارتباط داشتم و ایشان اقداماتی برای پرسپولیس در آن زمان انجام دادند. در مورد ملوان هم دو جلسه‌ای با محجوب برگزار کردم.

وی افزود: در مورد ملوان تحقیق‌های زیادی انجام دادم ولی با توجه به مسایل خانوادگی و مشغله‌هایی که در تهران داشتم امکان حضور مستمر در باشگاه ملوان به عنوان مدیرعامل را نداشتم و به این ترتیب امکان داشت باشگاه قدیمی و ریشه‌دار ملوان ضربه بخورد زیرا باید در باشگاهی مثل ملوان حضوری مستمر داشت و نمی‌توان در این باشگاه به طور پروازی و از راه دور مدیریت کرد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس با اشاره به خدمات سیروس محجوب، گفت: باید از زحمات بخش خصوصی در فوتبال تشکر کرد و باید از افرادی مثل حسین هدایتی، گلرخسار و محجوب که برای فوتبال هزینه می‌کنند تقدیر کرد. هرچند بسیاری از باشگاه‌های خصوصی اکنون وضعیتی نامشخص دارند و بلاتکلیف هستند.باید از حضور بخش خصوصی در فوتبال بیش از گذشته حمایت کرد تا شرایط برای حضور این بخش در فوتبال مناسب‌تر از گذشته باشد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.