مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: با پایان فصل لیگ قطر باید به اروپا برگردم چرا که یک فصل دیگر با باشگاه چارلتون قرارداد دارم.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قوچان نژاد در حاشیه تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران به خبرنگاران گفت: تیم ملی اردوهای خوبی را با حضور بازیکنان جوان و باتجربه پشت سرگذاشت و آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی می شود.

مهاجم تیم ملی ایران که فصل گذشته را در تیم های عربی بازی کرد گفت: برای من سال خوبی بود چون آشنایی زیادی با فوتبال اروپا نداشتم و بازی در کویت و قطر باعث شد که تجربه خوبی کسب کنم. حالا هم که فصل تمام شده باید به اروپا برگردم چرا که با باشگاه چارلتون یک فصل دیگر قرار داد دارم.

رضا قوچان نژاد در واکنش به اینکه فوتبال قطر برای او سطح بالاتری داشت یا کویت افزود: هر دو تجربه خوبی برای من بودند اما فوتبال کویت با قطر اصلا قابل مقایسه نیست. قطر فقط اسمش قطر است اما فوتبال این کشور از لحاظ امکانات هم سطح با کشورهایی اروپایی مانند بلژیک و هلند است که من در این دو کشور فوتبال بازی کردم. درست است که کویت فوتبالش حرفه‌ای نبود و امکانات زیادی نداشتیم. اما از نظر یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال در همه جا یکی است و من تجربه خوبی کسب کردم.

وی همچنین درباره خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی گفت: دلم برای جواد تنگ شده است اما باید به نبودن او عادت کنیم. اگر نظر من را بپرسید باید بگویم با اینکه نکونام ۳۶ سال سن دارد اما هنوز می‌تواند برای تیم ملی بازی کند.

قوچان نژاد خاطرنشان کرد: این موضوع را به خودش هم گفتم و به نظرم فوتبالیست تا زمانی که می‌تواند کمک کند باید به فوتبالش ادامه دهد، با این حال به تصمیم نکونام احترام می‌گذاریم و امیدوارم در آینده کنار کی‌روش حاضر شود و به تیم ملی کمک کند. خیلی از بازیکنان او را می‌شناسند و چند سال کنار هم به یکدیگر عادت کرده بودیم و به نظرم حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی تجربه خوبی برای خود او نیز خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.