کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با پیوستن مهاجم این تیم به تیم القادسیه کویت مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن نژادفلاح مخالفت خود را با جدایی مهدی طارمی از باشگاه پرسپولیس و پیوستنش به تیم القادسیه کویت اعلام کرد. در حالی که سایت‌های خبری کویتی انتقال طارمی را به تیم القادسیه کویت زیاد دانسته‌اند، نژادفلاح نسبت به این مساله واکنش نشان داد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم در مورد این مساله گفت: مهدی طارمی جزو سرمایه‌های جوان پرسپولیس است که ما دوست نداریم او را به راحتی از دست بدهیم. خود من حتما در این زمینه با طارمی صحبت خواهم کرد و به او خواهم گفت که برای ادامه فوتبالش باید به فوتبال اروپا راه پیدا کند و نه کشورهای عربی. به این خاطر با پیوستن او به تیم القادسیه مخافم.

وی ادامه داد: بهتر است طارمی با درخشش در پرسپولیس و تیم ملی راه خود را برای رفتن به فوتبال اروپا هموار کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.