مدافع چپ سایپا گفت: شایعه حضور دایی و برخی مربیان مطرح در سایپا را شنیده‌ام.

ابراهیم شکوری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه البرز، درباره شایعات موجود مبنی بر حضور علی دایی در سایپا گفت: من دایی را دوست دارم اما واقعا از اتفاقات باشگاه سایپا خبر ندارم. بعد از پایان بازی‌ها در حال استراحت هستم و خبر خاصی ندارم.

وی افزود: در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها این موضوعات را دنبال می‌کنم، بازیکن سایپا هستم و هر مربی که در این باشگاه بیاید با جان و دل برایش بازی می‌کنم.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل سایپا از مذاکره با دو مربی معروف پرده برداشته؟ گفت: امیدوارم هر کسی که به عنوان سرمربی وارد مجموعه سایپا می‌شود بتواند این تیم را به قهرمانی و سهمیه آسیایی برساند. واقعا خسته شده‌ایم از بس در نیمه‌های جدول حضور داشته‌ایم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در لیگ چهاردهم با توجه به امکاناتی که داشتیم نتایج خوبی کسب کردیم. اعتقاد دارم در لیگ چهاردهم می‌توانستیم به جای ذوب آهن سهمیه آسیایی کسب کنیم، ما برای رسیدن به این مهم از یک فاکتور بی‌بهره بودیم و آن عدم حضور هواداران بود و اگر سایپا از حمایت هواداران برخوردار بود امروز به جای ذوب ما آسیایی می‌شدیم.

مدافع سایپا با اشاره به عملکرد خود در لیگ چهاردهم گفت: اگر از من بپرسید می‌گویم خوب بودم. درست است در ابتدای فصل مورد نظر جلالی نبودم اما با تلاش ریاد خودم را ثابت کردم.

شکوری یادآور شد: به هیچ عنوان با جلالی مشکلی نداشتم. در ابتدای فصل با آن که فیکس بازی کردم اما اعتقاد دارم در تفکرات تاکتیکی جلالی قرار نداشتم و این موضوع در تمرینات فشار زیادی به من آورد. برای تغییر نظر کادر فنی فشار زیادی تحمل کردم و خوشحالم که موفق شدم نظر سرمربی را عوض کنم. البته الان رابطه بسیار خوبی با آقا مجید دارم.

مدافع چپ سایپا در مورد ماندن خود در سایپا برای فصل بعد گفت: با سایپا قرارداد دارم و در این تیم خواهم ماند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مدیرعامل جدید سایپا به قول‌هایی‌ که داده‌ عمل کند. گفته‌اند تا پایان فصل بدهی بازیکنان را پرداخت می‌کنند، من ۴۰ درصد از فصل گذشته و ۴۰ درصد از فصل جاری از سایپا طلب دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.