مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشحالم که در اولین سال حضورم در لیگ برتر توانستم نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میلاد محمدی در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر توانستم در سال اول حضورم در لیگ برتر نظر مربی بزرگی مانند کارلوس کی‌روش را جلب کنم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم. جا دارد از حمید استیلی و فرهاد کاظمی تشکر کنم که باعث پیشرفت من شدند و امیدوارم حضور من در تیم ملی ادامه‌دار باشد.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه چقدر امید دارد در سمت چپ تیم ملی نظر کارلوس کی‌روش را جلب کند، گفت: من تمام زحمتم را می‌کشم و تمام توکلم به خدا است. به تیم ملی آمده‌ام تا نهایت تلاشم را بکنم و می‌خواهم به کشورم خدمتی کرده باشم. 

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن درباره مدت زمان قراردادش با این تیم افزود: یک سال دیگر با راه‌آهن قرارداد دارم اما اکنون چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری به من رسیده است، امیدوارم تصمیمی خوب بگیرم تا آینده فوتبالی‌ام درخشان باشد. باید از پدرومادرم هم تشکر کنم که دعای خیر آنها باعث شد به اینجا برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.