کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌خواهم در تیم ملی بدرخشم تا با بازی‌های درخشان راهی فوتبال اروپا شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین کنعانی‌زادگان در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم و از اینکه کارلوس کی‌روش به جوان‌ها اعتماد کرد و حالا چند بازیکن تیم امید را هم به اردو دعوت کرده تلاش خواهیم کرد تا خودمان را به خوبی نشان دهیم. 

وی افزود: مطمئنا هرچه در توان داریم در تیم ملی بزرگسالان نشان خواهیم داد تا بتوانیم نظر کارلوس کی‌روش و کادرفنی تیم ملی را جلب کنیم. می‌خواهم آن قدر خوب کار کنم و در تیم ملی بدرخشم که در نهایت لژیونر شوم و به فوتبال اروپا برسم. 

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حاشیه‌ای که در تیم امید برای او به وجود آمد و گفته شده بود پیش از بازی با عربستان از تیم ملوان به او گفته بودند خودش را به مصدومیت بزند تا استراحت کند، گفت: در خصوص این ماجرا باید بگویم واقعا مصدوم بودم و کمردرد شدید داشتم البته می‌توانستیم برای تیم امید مقابل عربستان بازی کنم اما با باشگاه نیز صحبت کردم و آنها گفتند بهتر است که بازی نکنم چون بعدا ضربه این مصدومیت را خواهم خورد. شاید اگر بازی می‌کردم یک یا دو ماه دور از میادین بودم اما خوشبختانه با استراحت کردن توانستم بهبود بیابم، خداراشکر تیم امید هم از این مرحله بالا رفت و امیدوارم بتوانیم با این تیم راهی المپیک شویم. 

مدافع تیم ملوان در پاسخ به این سوال که چه مدت از قراردادش با این تیم باقی مانده است، اظهار داشت: من در ملوان بازیکن سرباز هستم و یک فصل دیگر باید در این تیم بمانم. بعد از آن هم چون یک نیم‌فصل با پرسپولیس قرارداد دارم به پرسپولیس بازمی‌گردم تا قراردادم به پایان برسد، ضمن اینکه باید بگویم خوشحالم که در سن ۲۱ سالگی توانستم به تمام رده‌های تیم ملی دعوت شوم و پرونده من اکنون کامل شده است، فقط امیدوارم حضور من در تیم ملی بزرگسالان تداوم داشته باشد تا بتوانم از تیم ملی به اروپا بروم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.