سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: شرایط فرقی با گذشته نکرده و مسئولان شرکت فولاد نسبت به استعفای سه تن از مدیران ارشد باشگاه واکنشی نشان نداده‌اند و با این شرایط آنها برنمی‌گردد.

حسین ابن‌قاسم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت مدیریتی باشگاه فولاد گفت: فعلاً شرایط فرقی با گذشته نکرده و مسئولان شرکت فولاد هنوز نسبت به استعفای محمد صیادنژاد رئیس هیئت مدیره، سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه و محمدعلی فرهادزاده معاون باشگاه فولاد خوزستان واکنشی نشان نداده‌اند. اگر شرایط به همین شکل باقی بماند مدیران مستعفی به کار خود بر نمی‌گردند.

سرپرست تیم فولاد اضافه کرد: این موضوع باعث شده ما از برخی از تیم‌های مدعی که رایزنی‌های خود را برای جذب بازیکن آغاز کرده‌اند عقب بیفتیم. قرار است روز شنبه یا یکشنبه با دهکردی ملاقات و در خصوص مسائل پیش آمده با وی صحبت کنم.

ابن‌قاسم در پاسخ به این پرسش که با این شرایط آیا نگران جدایی بازیکنان خارجی خود نیستید، گفت: صحبت‌های اولیه را با هر سه بازیکن خارجی خود کرده‌ایم و به توافق اولیه نیز با آنها رسیده‌ایم. در حال حاضر آنها در تعطیلات به سر می‌برند.

سرپرست تیم فولاد در خصوص امکان جدایی اسکوچیچ با توجه به شرایط پیش آمده گفت: با اسکوچیچ و دستیارش قبل از بازی با صبای قم قرارداد دوساله امضا کرده و حتی پیش قرارداد وی را نیز پرداخت کرده‌ایم، به همین دلیل از نظر قانونی اسکوچیچ نمی‌تواند فولاد را ترک کند و نگران این موضوع نیستیم.

وی عنوان کرد: اسکوچیچ لیست داده و فعلا محرمانه است. او در لیست خود هیچکدام از بازیکنان فصل گذشته را رد نکرده و فقط برای تقویت تیم تقاضای چند بازیکن در پست‌های مختلف را کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.