رئیس کمیته فوتسال با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی فوتسال زیر نظر دستیاران سرمربی قبلی تیم ملی برگزار می‌شود، گفت: تاسیسات دریایی قادر به تامین هزینه‌های سفر به پرتغال نبوده و جانشین تیم ملی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری درخصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با ارسال نامه‌ای به تیم تاسیسات دریایی ایران به این تیم اعلام کردیم که در صورتیکه هزینه‌های اعزام به پرتغال را پرداخت می‌کند، این تیم به جای تیم ملی فوتسال در بازی دوستانه با پرتغال شرکت کند.

وی ادامه داد: صبح امروز نشست هیات مدیره این باشگاه برگزار شد تا در این خصوص تصمیم گیری و نظر نهایی‌شان را به کمیته فوتسال اعلام کنند. در نهایت به ما اعلام شد صورت مالی این باشگاه اوایل سال بسته می‌شود و به این دلیل که موضوع اعزام این تیم به پرتغال در پیش بینی‌های این باشگاه قرار نگرفته است، بنابراین باشگاه تاسیسات دریایی ایران قادر به تامین هزینه‌های مالی سفر به پرتغال نیست.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: در نتیجه کمیته فوتسال تصمیم گرفت اردوی تیم ملی فوتسال را زیر نظر دستیاران سرمربی قبلی تیم ملی برگزار کند تا در نهایت تیم ملی فوتسال به پرتغال اعزام شود.

افتخاری همچنین درباره تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات جام ملت‌های آسیا در رده زیر ۲۱ سال آسیا در سال ۲۰۱۷ برگزار می‌شود، به همین منظور ناظم الشریعه را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: البته کمیته فوتسال طی مذاکره ای با وی توافق کرد که ناظم الشریعه در این فصل به عنوان سرمربی تیم مس سونگون به فعالیت بپردازد چراکه مسابقات آسیایی رده زیر ۲۱ سال از دو سال دیگر آغاز می‌شود و ناظم الشریعه تا سال آینده فقط به عنوان استعدادیاب برای تیم ملی زیر ۲۱ سال فعالیت کند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پایان گفت: بر همین اساس وی در حال حاضر در مرحله نخست استعدادیابی برای تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ایران در ماهشهر به سر می‌برد و تا پایان سال ۲۰۱۶ هم به عنوان استعدادیاب و پس از پایان فصل پیش رو، به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال مشغول به فعالیت خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.