سرمربی تیم فوتبال صبای قم در لیگ چهاردهم گفت: طبق هماهنگی‌هایی که انجام دادم برای مسائل آموزشی و دیدن تمرینات کارلوس کی‌روش در محل تمرینات تیم ملی حاضر شدم.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در تمرین تیم ملی و دیدار با کارلوس کی‌روش در شرایطی که شایعه حضور او در تیم ملی امید مطرح شده است عنوان کرد: حدود ۲۰ روز پیش با افشین پیروانی صحبت کردم و از او خواستم هماهنگی‌های لازم را انجام دهد تا در تمرینات تیم ملی ایران حاضر شوم.

وی افزود: پس از اتمام مسابقات لیگ برتر ۷ الی ۸ روز استراحت کردم و از دیروز به تمرینات تیم ملی رفتم و این کار را طی دو سه روز آینده هم انجام می‌دهم چراکه برایم جنبه آموزشی دارد. به جای اینکه هزینه کنم و با سفر به کشورهای خارجی تمرینات تیم‌های مطرح را ببینم با توجه به اینکه کارلوس کی‌روش یکی از مربیان برجسته بین‌المللی است به تمرین تیم ملی می‌روم و تمرینات کی‌روش را از لحاظ آموزشی نگاه می‌کنم.

سرمربی فصل قبل صبای قم با رد تمامی شایعات و اینکه آیا رابطی به او برای حضور در تیم ملی امید پیام داده است، تاکید کرد: هیچ بحثی برای حضورم در تیم ملی امید مطرح نشده و اینکه می‌گویند کسی به من حرفی زده یا رابطی در این مورد پیغام داده است درست نیست خودم زمان حضور حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل در پرسپولیس مربی این تیم بودم و اگر صحبتی بخواهد انجام شود نیازی به رابطه نیست. محمد خاکپور از مربیان خوب فوتبال ایران است و او در تیم ملی فعالیت می‌کند این صحبت‌هایی که مطرح می شود در شرایطی که تیم امید سرمربی دارد به هیچ وجه درست نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.