سرمربی تیم پرسپولیس تا زمان تعیین وضعیت این تیم برای واگذاری در تهران می‌ماند تا پس از آن مشخص شدن تکلیف تیمش بتواند برنامه‌های خود را ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پرسپولیس سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا متحمل شکست ۳ بر صفر مقابل الهلال شد و با توجه به نتیجه دیدار رفت (۳ بر صفر به سود پرسپولیس) در مجموع با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. 

بدین ترتیب و با توجه به اینکه پرونده مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور هم بسته شده و پرسپولیس در هیچ رقابت دیگری حاضر نیست، کار این تیم در این فصل از مسابقات تمام شده به حساب می‌آید به همین دلیل بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس صبح امروز چهارشنبه پس از بازگشت به تهران از یکدیگر خداحافظی کردند.

البته برانکو ایوانکوویچ که در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ به کادر فنی پرسپولیس ملحق شد با وجودیکه ماموریتش در این تیم برای این فصل از مسابقات تمام شده در تهران می‌ماند. این حضور از آنجایی است که هنوز تکلیف پرسپولیس در واگذاری مشخص نشده است. به همین دلیل برانکو تا هفته آینده در تهران می‌ماند تا پس از مشخص شدن احتمالی تکلیف پرسپولیس برای واگذارشدن، برنامه‌های خود را ارائه کند سپس ایران را ترک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.