پرسپولیس با شکست ۳ بر یک برابر الهلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ پرسپولیس درحالی در ریاض به مصاف الهلال رفت که طرفداران تیم عربستانی دست به هر حربه ای زده بودند تا بازنده این بازی نباشند. آنها بعد از علاف کردن تیم در مسیر سفر ، ندادن زمین تمرین و طولانی کردن پروسه ورود تیم به خاک عربستان ، برای شروع بازی هم برخورد زشتی با نماینده ایران داشتند. نوشتن شعاری تند که کارشان را تمام کنید یا به زعم کاربران خبرآنلاین«آنها را بکشید»بازی را شروع کردند ، در نهایت توانستند با کمی خوش شانسی از سد پرسپولیس بگذرند.

در نیمه اول الهلال بازی را در اختیار داشت و در نهایت هم مزد این برتری را با گل دقیقه ۲۹ یوسف سالم گرفت. این نتیجه نیمه اول بازی دو تیم بود. اگرچه آنها در دقایق پایانی می توانستند صاحب یک پنالتی باشند اما داور بازی این عقیده را نداشت.

در شروع نیمه دوم اما خیلی زود الهلال صاحب یک ضربه پنالتی شد . تکل نورمحمدی و خوردن توپ به دستش سبب شد تا الهلالی ها صاحب پنالتی شوند و شلهوب در دقیقه ۵۲ آنها را ۲ بر صفر پیش بیاندازد. بعد از این گل پرسپولیس سراسر حمله شد اما قدر موقعیت هایش را ندانست ، دو بار طارمی ، یکبار عالیشاه و یکبار هم شوت حاتمی می توانست پرسپولیس برانکو را به آنچه می خواست برساند اما حاصل همه این پیش رفتن ها کارت زردی بود که طارمی روی یک تمارض برای پنالتی گرفت.

در میان این حمله های پرسپولیس و وقت کشی های حریف ، این الهلال بود که بعد از دقیقه ۹۰ توانست گل سومش را هم روی ضد حمله بزند. بعد  از این گل مهدی طارمی که بار سنگینی در این مدت بر دوشش گذاشته شده بود و فکر می کرد هر طور هست باید ناجی تیمش باشد عصبی شد و کارت زرد دوم را گرفت تا شب تلخ پرسپولیس با اخراج او تمام شود. پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و حالا نفت تنها نماینده ماست در لیگ قهرمانان آسیا.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )