سرمربی اخراجی کهکشانی‌ها برای درمان درد کهنه‌ای که او را آزار می‌دهد، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی پیشین رئال‌مادرید که دوشنبه شب خبر اخراج او از جمع کهکشانی‌ها توسط فلورنتینو پرس رئیس باشگاه تأیید شد، اعلام کرد که به زودی گردن وی زیر تیغ جراحان می‌رود.

کارلتو که این روزها شایعه بازگشتش به ایتالیا برای هدایت میلان شنیده می‌شود، اعتراف کرد که به زودی به کانادا سفر می‌کند و در این کشور تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

او گفت: برای مشکل مهره گردنم باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم و بعد از آن به استراحت خواهم پرداخت. من باید یک سال استراحت کنم و برای این کار یک دلیل جدی دارم.

آنچلوتی ادامه داد: من از مدت‌ها پیش از درد گردن رنج می‌برم، طوری که این درد به دستانم هم رسیده است. اگر بیشتر از این بخواهم تعلل کنم، ممکن است پاهایم هم دچار مشکل شوند. به همین دلیل برای انجام یک عمل جراحی نوبت گرفته‌ام.

سرمربی پیشین رئال درباره سفر آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان به مادرید که گفته می‌شود جهت مذاکره با او برای برگرداندنش به سن‌سیرو صورت گرفته است، تأکید کرد: گالیانی در مادرید؟ خوشحال می‌شوم که از او برای یک وعده شام پذیرایی کنم اما من نمی‌توانم برنامه‌هایم را تغییر دهم. من در ونکوور کانادا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم و در آنجا برای خودم و همسرم یک خانه هم گرفته‌ام. می‌خواهم استراحت کنم، چون دو سالی که در رئال‌مادرید مربیگری کردم، واقعاً طاقت‌فرسا بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.