یک کارشناس فوتبال گفت: در مجموع شانس ذوب‌آهن برای قهرمانی در جام حذفی بیش‌تر از نفت تهران است، چرا که ذوب‌آهن بیشتر از نفت استراحت می‌کند.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان درباره فینال جام حذفی، اظهارکرد: به هر حال ذوب آهن در گذشته ۲ بار در شیراز و اصفهان قهرمان جام حذفی شده است و این امیدواری وجود دارد که این افتخار برای سومین بار در تهران تکرار شود. در آخرین بازی تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران، ذوب‌آهن توانست شکست سنگینی را بر نفت تحمیل کند.

وی افزود: یک نکته منفی که برای ذوب‌آهن وجود دارد این است که در شرایط مسابقه قرار ندارد. البته تیم نفت درست است که با انجام بازی آسیایی در عربستان در شرایط مسابقه می‌ماند، اما ممکن است از نظر بدنی بازیکنان این تیم خسته شوند و در صورت شکست نیز از نظر روحی در شرایط بدی قرار گیرند.

این کارشناس فوتبال تصریح‌کرد: بنابراین در مجموع شانس ذوب‌آهن برای قهرمانی بیشتر است. امیدوارم باز هم این اتفاق بیفتد تا موفقیت‌های فوتبال اصفهان تکمیل شود.

کربکندی گفت: هم اکنون ذوب آهن از نظر شکل تیمی بسیار خوب و آمار تعداد پاس‌های صحیح در این تیم بالا است. مهاجمان این تیم به راحتی گلزنی می‌کنند و در خط دفاعی نیز ذوب آهن مشکل چندانی ندارد. البته تیم نفت هم شایستگی‌های زیادی دارد و در بازی آخر لیگ هم راه را برای قهرمانی سپاهان باز کرد و هم خود لیاقت قهرمانی داشت.

وی اظهارکرد: درست است که تیم نفت میزبان است، اما در عمل تماشاگران زیادی ندارد و تماشاگران اصفهانی می‌توانند فضای ورزشگاه تختی تهران را مانند ورزشگاه فولادشهر کنند. در مجموع بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود و هر تیمی قدر موقعیت‌های خود را بداند قهرمان می‌شود.

به گزارش ایسنا، فینال جام حذفی روز (دوشنبه) ۱۱ خرداد در تهران برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.