پس از معطلی اعضای تیم نفت در فرودگاه جده سفیر ایران در عربستان راهی فرودگاه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال نفت تهران که برای برگزاری بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان امروز (دوشنبه) به جده سفر کرد، در فرودگاه این شهر معطل شد.

*پس از ۳ ساعت و نیم معطلی، مأموران فرودگاه از اعضای تیم نفت خواستند که در گروه‌های ۵ نفری از گیت عبور کنند و بازیکنان این تیم هم در حال انجام این کار بودند اما منصور قنبرزاده از این کار جلوگیری کرد.

*پس از اینکه وحید امیری به سمت گیت رفته و در حال عبور از گیت خروجی بود مدیرعامل باشگاه نفت به او اعلام کرد: «وحید حق نداری از گیت عبور کنی و هیچکدام از بازیکنان نباید بدون هماهنگی کاری کنند».

*مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ که همراه با تیم نفت راهی عربستان شده پس از این اتفاقات نزد نماینده سفارتخانه ایران در عربستان رفت که در فرودگاه حضور داشت.

*مسافران کشورهای مختلف که در فرودگاه جده حضور داشتند اطراف تیم نفت جمع و مشغول فیلم‌برداری شدند اما مأموران دوربین‌های آنها را گرفتند.

*قنبرزاده پس از این اتفاقات با حسین صادقی، سفیر ایران در عربستان تماس گرفت و از او خواست برای حل مشکل به فرودگاه جده بیاید. پس از این تماس نماینده کنسولگری ایران در فرودگاه حضور یافت.

*در حالی که از اعضای تیم نفت خواسته شد که به صورت گروه ۵ نفره از گیت عبور کنند اما قنبرزاده از این کار جلوگیری کرد، در همین حال مأموران ویژه و امنیتی فرودگاه که لباس‌های قرمز به تن داشتند به سمت تیم نفت آمدند و در کنار آنها قرار گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.