سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بتوانیم در نیمه اول بازی با الهلال عربستان به گل برسیم، کارمان راحت می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از عربستان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس با الهلال که امروز دوشنبه در محل این باشگاه عربستانی برگزار شد، اظهار کرد: درست است که ما در مرحله گروهی دو دیدار خارج از خانه برابر النصر و لخویا را واگذار کردیم ولی بازی در مرحله یک هشتم برابر الهلال برای ما متفاوت و خاص است.

وی افزود: بازیهای لیگ قهرمانان آسیا با هم تفاوت دارد و من به خاطر باخت مقابل لخویا و النصر ناراحت و عصبانی نیستم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر فردا مقابل الهلال در نیمه اول به گل برسیم، کارمان راحت می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه تصریح کرد: برای ما باخت مقابل الهلال در صورتی مهم نیست که با نتیجه ۲ بر یک شکست بخوریم چرا با این نتیجه الهلال از لیگ قهرمانان حذف می شود و ما می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی یادآور شد: می دانم که الهلال تماشاگران زیادی نه تنها در عربستان بلکه در آسیا دارد ولی این تیم را به واسطه زمان حضورم در تیم الاتفاق، به خوبی می شناسم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور پرشمار تماشاگران الهلال در بازی مقابل پرسپولیس و اینکه ممکن است پرسپولیس دچار مشکل شود، گفت: ما آمادگی بازی مقابل ۷۰ و حتی ۱۰۰ هزار تماشاگر را داریم و مشکلی با این مسئله نداریم.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا سه شنبه در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف تیم الهلال می رود. دیدار رفت دو تیم با یک گل به سود پرسپولیس تمام شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.