مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نبوه و این احتمال وجود دارد حتی در عربستان مقابل الهلال به پیروزی برسیم.

آندره پانادیچ در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ما در بازی رفت نمایش خوبی داشت و توانست برابر حریف به پیروزی برسد.

وی افزود: البته در رسیدن به این پیروزی هواداران حمایت خیلی خوبی از تیم ما داشتند و توانستند تاثیر زیادی در این پیروزی بگذارند. عملکرد بازیکنان هم در این دیدار قابل تمجید بود و آنها بازی خیلی خوبی را ارائه دادند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار برگشت دو تیم افزود: بازی سختی است. الهلال تیم خوب و قدرتمندی است و باید در زمین همانند بازی رفنتت تلاش کنیم.

پانادیچ در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند در عربستان به پیروزی برسد؟ گفت: هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست و ممکن است ما در آنجا حتی پیروزی کسب کنیم. اما چیزی که مشخص است اینکه الهلال تیم خوب و قدرتمندی است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم‌ای فوتبال پرسپولییس و الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )