رئیس شورای ورزش همگانی کشور، ورزش را یک پدیده چند لایه ای توصیف کرد و گفت: ورزش همگانی، یکی از لایه های ورزش است که برای نهادینه کردن آن در گستره جامعه، باید از معبرها عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین جلسه شورای ورزش همگانی کشور، صبح امروز دوشنبه ۴ خرداد با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه، تشکیل شد.

محمود گودرزی جایگاه ایجاد شده برای ورزش و به خصوص ورزش همگانی کشور را، جایگاهی رویایی توصیف کرد که روزگاری، دست یابی به این موقعیت، آمال و آرزوی دلسوزان ورزش بود.

وزیر ورزش و جوانان،گفت: این که توجه به ورزش و توصیه به توسعه دادن ورزش همگانی، تبدیل به دغدغه اولیاء نظام و نخبگان و فرهیختگان جامعه شده است، یک موفقیت بی نظیر برای کل جامعه محسوب می شود که باید مورد توجه سیاست گذاران و فعالان ورزش کشور قرار گیرد.

رئیس شورای ورزش همگانی کشور، پدیده ورزش را، یک پدیده چند لایه ای توصیف کرد و افزود: ورزش همگانی، یکی از لایه های ورزش است که برای نهادینه کردن آن در گستره جامعه، باید از معبرها عبور کنیم و در صدد بالا بردن روز افزون آمار کمی ورزشکاران این عرصه از ورزش اجتماعی باشیم.

در ابتدای این جلسه، دکتر شعبانی بهار، معاون  ورزش همگانی وزارت، با ارائه گزارشی مبسوط، شاکله کلی فعالیت های انجام گرفته این معاونت در سال ۱۳۹۳ را ترسیم کرد و به تبیین چشم اندازهای وزارت، در حیطه توسعه ورزش های همگانی پرداخت.

 سید عبدالحمید احمدی، مشاور عالی و معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و عضو شورای ورزش همگانی کشور، رباب شهریان، معاون ورزش بانوان وزارت و نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، بهداشت، حوزه علمیه قم ،ستاد کل نیروهای مسلح، بسیج ورزش کشور و ... از شرکت کنندگان در اولین نشست شورای ورزش همگانی کشور در سال ۱۳۹۴ بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.