مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اعلام کرد که بازی‌های لیگ فوتبال ساحلی را زیر نظر گرفته می‌شود تا بهترین و شایسته‌ترین بازیکنان به تیم‌ملی دعوت شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور در مورد آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه چهارمین اردوی تیم ملی ظهر امروز دوشنبه به پایان رسید و بازیکنان به باشگاه‌های خود برگشتند تا دوباره بعد از برگزاری هفته پنجم بازیکنان وارد اردو  می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر حسن عبدالهی در دیدار تیمش برابر زینت گستر در هفته چهارم لیگ برتر از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شده که تیم پزشکی در حال مداوای این بازیکن است. امیدوارم تا مسابقات جام جهانی پرتغال به بهبودی کامل برسد زیرا او یکی از بازیکنان پرتجربه تیم ملی است و حضورش در این مسابقات یک وزنه سنگین برای تیم است.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران همچنین تاکید کرد: اردوهای تیم ملی مرتبا در حال برگزاری است و همه بازیکنان به غیر از عبداللهی در آمادگی کامل بسر می‌برند.

وی اضافه کرد: بازی‌های لیگ برتر را مرتبا رصد می‌کنیم و همواره به دنبال استعدادهای جدید و جوان هستیم تا بتوانیم در نهایت بهترین و شایسته‌ترین بازیکنان را به تیم‌ملی دعوت کنیم.

هاشم‌پور در پایان گفت: بعد از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر به اردوی برزیل می‌رویم و در آنجا چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های مطرح لیگ ساحلی برزیل خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.