ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها که آینده‌اش در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برای ماندن در سانتیاگوبرنابئو حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال پیروزی ۷ بر۳ رئال مادرید برابر ختافه در آخرین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، کریستیانو رونالدو که در این بازی برای بیست‌و‌هفتمین بار در لالیگا هت‌تریک و صدرنشینی خود را در جدول رکوردداران هت‌تریک در لیگ دسته اول اسپانیا تثبیت کرد، به حمایت از کارلو آنچلوتی پرداخت.

رونالدو که فصل را به عنوان آقای گل لالیگا و برترین گلزن باشگاهی در قاره اروپا به پایان رساند، پس از بازی در صفحه شخصی خود در دو شبکه‌ اجتماعی پیامی در حمایت از سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها نوشت تا موضع خود را درباره آینده کارلتو که این روزها از گوشه و کنار خبر اخراجش از رئال مادرید شنیده می‌شود، اعلام کند.

ستاره پیشین منچستریونایتد در حمایت از آنچلوتی که این فصل حتی یک جام هم برای کهکشانی‌ها کسب نکرده است، با گذاشتن تصویری از خود در کنار کارلتو، نوشت: «یک مربی فوق‌العاده و یک انسان حیرت‌آور. امیدوارم که فصل آینده هم در کنار یکدیگر کار کنیم».

پست رونالدو پیامی واضح به فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید بود که انتظار می‌رود در روزهای آینده حکم اخراج آنچلوتی را روی میز او بگذارد.

نه تنها رونالدو بلکه همه بازیکنان رئال مادرید از انتشار خبر برکناری احتمالی آنچلوتی ناراحت هستند و حمایت خود را از او اعلام کرده‌اند. آنچلوتی نیز شخصاً به تمایلش برای ماندن در رئال مادرید اذعان کرده است هرچند که آینده‌اش پس از جلسه‌ای که در هفته پیش رو با مسئولان باشگاه خواهد داشت، مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.