مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی با ابراز گله مندی از مسئولان کمیته فوتسال گفت: ما قرار است به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم، اما از فدراسیون تمرکز ما را بهم ریختند.

مجید حلاجی در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز نارضایتی از مذاکره با وحید شمسایی اظهار داشت: این روزها با مشکلاتی مواجه شدیم. شمسایی اسطوره فوتسال ایران است و حفظ وی کار آسانی نخواهد بود. ما کادر فنی خوبی را بسته بودیم و برای سال دوم نیز به دنبال تکرار آن هستیم تا علاوه بر حفظ عنوان قهرمانی در جام باشگاه های آسیا نیز شرکت کنیم.

وی افزود: متاسفانه بدون اینکه اهمیت موضوع را در نظر بگیرند، با کادر فنی ما صحبت کردند تا فضا را به سمت حضور شمسایی در تیم ملی ببرند و این در حالی است که ما خودمان نماینده ایران در آسیا هستیم و حضورمان مثل حضور تیم ملی است، اما این کار تمرکز ما را بهم ریخته است.

حلاجی در پاسخ به این سوال که اگر شمسایی تمایل نداشت، می توانست همه چیز را به باشگاه واگذار کند، عنوان کرد: اینکه خودش می خواهد سرمربی تیم ملی شود را من تردید دارم ولی شاید حرمت آنها را حفظ کرده است واقعیت این است که مسئولان فدراسیون باید حرمت ها را نگه می داشتند و در این باره با ما مذاکره می کردند.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در خصوص اینکه آیا با حضور شمسایی در تیم ملی فوتسال موافقت خواهند کرد؟، گفت: این را من نمی گویم بلکه هیات مدیره باشگاه و مجمع باید در این باره تصمیم‌گیری کند. شاید من خیلی موافق حضور شمسایی در تیم ملی نباشم، ولی این نظر شخصی من است. قطعا هیات مدیره هم در این شرایط با جدایی شمسایی مخالف خواهد بود و همه باید برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه های آسیا تلاش کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.