سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم با شکست تیم نفت و قهرمانی ذوب‌آهن در جام حذفی، موفقیت‌های فوتبال اصفهان تکمیل شود.

علی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: تمرین‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از ۳ روز استراحت از روز (سه شنبه) هفته پیش آغاز شد و خوشبختانه تمام بازیکنان به غیر از اسماعیل فرهادی در اختیار تیم هستند. تمرینات تیم به طور مرتب هر روز و گاهی در دو نوبت برگزار می‌شود و بازیکنان با روحیه عالی به مرور کارهای تاکتیکی می‌پردازند.

وی افزود: خوشبختانه مصدومیت محمدباقر صادقی رفع شده است و خیالمان از بابت پست دروازه‌بانی با داشتن ۳ دروازه‌بان خوب راحت است. با آمادگی کامل به مصاف تیم نفت تهران در فینال جام حذفی می‌رویم. البته تیم نفت در کوران جام باشگاه‌های آسیا است و شکست دادن این تیم در تهران کار راحتی نیست، اما با تمام قوا برای قهرمانی می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن، تصریح‌کرد: برای آمادگی بیشتر برای رویارویی با نفت دو بازی تدارکاتی با تیم ملی دانشجویان برگزار خواهیم کرد. این دو بازی به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در دو ورزشگاه‌ فولادشهر و ملت برگزار می‌شود. تیم ملی دانشجویان بازیکنان بسیار خوبی دارد و این دو بازی کمک زیادی به آمادگی ذوب آهن می‌کند.

شجاعی گفت: امیدوارم با شکست تیم نفت و قهرمانی ذوب‌آهن در جام حذفی، موفقیت‌های فوتبال اصفهان تکمیل شود. جا دارد قهرمانی سپاهان را تبریک بگویم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای فوتبال اصفهان داشته باشم.

به گزارش ایسنا؛ فینال رقابت‌های جام حذفی روز (دوشنبه) ۱۱ خرداد میان دو تیم ذوب آهن و نفت در تهران برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.